Høstfest

Kære medlemmer af Rude Beboerforening

• Støt op om frivilligt arbejde – det er med til at fremme kulturen i dit område og sikre, at der er mod til at lave flere arrangementer i fremtiden.

Inviter venner og bekendte med til festen, så de kan se, hvorfor du har valgt at bo her.

• Festen er en perfekt mulighed for at møde nye mennesker eller styrke relationer med venner og bekendte.

Det sociale samvær kan føre til nye venskaber, netværk og minder, som du vil værdsætte længe efter festen er slut.

• POPlic Service er et lokalt band, der er kendt vidt omkring – og de kommer hele 7 mand høj for at underholde os.

Musikken er hits fra de sidste 7 årtier – så der vil helt sikkert være noget for alle.

• I betaler kun for maden og ingen forhindrer jer i at tage hjem, hvis det mod forventning skulle vise sig ikke at være hyggeligt/sjovt.

At deltage i festen med mad og musik er ikke bare en udgift til en aften, men en oplevelse, som du vil huske og værdsætte længe efter – og den bedste reklame for vores område (så flere får lyst til at flytte hertil).

Specielt til dem, der har boder/aktiviteter på markedet:

• Efter en dag sammen i boder, så brug aftenen sammen med de andre, så I kan tale/more jer sammen over dagens oplevelser og udbytte.

Deltagelse i aftenens program med spisning og fest med POPlic Service
kræver en billet til 350 kr., og den kan indtil den 23. august købes.
Se venligst meget mere inden i den husomdelte brochure!
Følg os på Facebook: Kirkeskovens Høstmarked og køb din billet!

Kom til Kirkeskovens Høstmarked og få en festlig og hyggelig oplevelse sammen med dine naboer!
Vi glæder os til en fantastisk dag og aften sammen med jer.
Arrangørgruppen Rude: Joan, Eva og Benny