Månedsarkiv: juli 2016

Friluftsgudstjeneste i Rude

OLYMPUS DIGITAL CAMERAIgen i år var der fuldt hus i teltet til gudstjeneste ved sognepræst Lise Flindt Hansen. Lars Kristian Sørensen leverede smuk guitarmusik, og der blev sunget, lyttet og til sidst drukket kaffe og snakket. Vejret var så godt som det overhovedet kan blive i Danmark, så alt i alt et yderst vellykket arrangement. Vi har fået lov at bringe en serie billeder, som kan ses her.

Sommerfest i Rude 2016

20160702_182328

Der var atter gang i grillen til Rude Beboerforenings Sommerfest 2016, og det blev igen en rigtig hyggelig aften med flot opbakning fra medlemmerne. Alle aldersgrupper var repræsenterede, og vejret viste sig fra sin gode side hele aftenen. Mange fik sig en svingom til den gode musik, og snakken gik livligt ved bordene. Der er billeder her.