Fællesspisning og foredrag

DSCF3502-008

Efter at have nydt dejlig boeuf bourguignon og æblekage, som madholdet havde fremtryllet, hørte vi chefpolitiinspektør Sten Skovgaard Larsen fortælle om løst og fast i politisammenhæng. Både de store og de små linier blev trukket op, og vi blev beroliget med, at indenfor postnummer Rude er kriminaliteten meget meget lav. Adskillige myter om kriminalitet blev manet i jorden, og foredraget var meget oplysende og underholdende. Tak for det. Billeder her.

Inden foredraget måtte Sten Skovgaard Larsen stille op til TV-Avisen på DR, som interviewede ham i Kirkeskovsskolens indgang.

DR

Det viser sig at opskriften herunder på Boeuf Bourguignon kommer fra Madame Pardon ( Pardon Madame! ) og ikke Madame Maigret som først antaget.

Opskrift